Strony
Na temat
  • Standy reklamowe kartonowe
    Standy reklamowe. Zarówno dużym fabrykom jak i małym firmom zależy na jak najszerszym rozprzestrzenieniu informacji o ich istnieniu. W tym momencie natykamy się na pojęcie marketingu i reklamy. W zależności …
  • Z czego bierze się  jakość?
    Wysoka jakość oprawy dźwiękowej i świetlnej to wynik tego, jak wielką pasją obdarzają swój zawód pracownicy agencji koncertowych. Ci specjaliści najczęściej od najmłodszych lat wykazywali uzdolnienia w zakresie muzyki lub …
  • Hot stamping
    Hot stamping. Hot stamping, a w języku polskim termodruk, to technika uszlachetniania druku poprzez jej złocenie lub srebrzenie. do termodruku używa się specjalnej folii, która składa się z kilku warstw: …

Minusy reklamy

Minusy reklamy bardzo często pozostają zaobserwowane przez odbiorców. Na pewno istnieje wiele możliwości wytyczenia takich minusów. Pierwszy i najważniejszy negatywny czynnik reklamy odnosi się przede wszystkim od wiarygodności, która zostaje zachwiana, po wypróbowaniu danego produktu. Kiedy osoba, po obejrzeniu reklamy jest zdecydowana kupić dany przedmiot, ponieważ reklama była na tyle przekonująca, po czym po użyciu okazuje się ze nie jest to produkt godny polecenia, może mówić że dała się wyprowadzać. Na reklamy trzeba uważać, ponieważ o manipulację jest łatwo. Aby można było być spokojnym, trzeba wypracować w sobie takie podejście z dystansem. Są także reklamy, które powstały raczej dostosowane do kwestii bardziej zakazanych treści, które ze względu na to nigdy nie ujrzały światła dziennego. Zastanawiający jest fakt, czemu w dalszym ciągu nie widać reklam dotyczących tytoniu. Może, dlatego, że zostało odgórnie zarządzone, aby walczyć z takim nałogiem, co widać przede wszystkim w odniesieniu do stałych zakazów palenia w miejscach publicznych.

Leave a Reply