Strony
Na temat
  • Poprawa funkcjonowania zakładów
    Istnieje coraz więcej firm, które skutecznie przenoszą się do Internetu i na tych przenosinach zyskują bardzo wiele. W wielu przypadkach oszczędność polega przede wszystkim na nie wydawaniu ogromnych pieniędzy na …
  • Zwycięstwo ojca Rydzyka
    W ostatnich dniach bój między toruńskimi redemptorystami, a członkami Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji został ostatecznie rozwiązany. Państwowa instytucja przyznała Telewizji Trwam miejsce na cyfrowym multipleksie, czego wcześniej nie chciała …
  • Funkcje mediów
    Środki masowego przekazu muszą posiadać takowe funkcje. Jest to widoczne na każdym kroku. Przecież gdyby tak nie było, ten czynnik nie był by tak często wykorzystywany przez większość społeczeństwa na …

Minusy reklamy

Minusy reklamy bardzo często pozostają zaobserwowane przez odbiorców. Na pewno istnieje wiele możliwości wytyczenia takich minusów. Pierwszy i najważniejszy negatywny czynnik reklamy odnosi się przede wszystkim od wiarygodności, która zostaje zachwiana, po wypróbowaniu danego produktu. Kiedy osoba, po obejrzeniu reklamy jest zdecydowana kupić dany przedmiot, ponieważ reklama była na tyle przekonująca, po czym po użyciu okazuje się ze nie jest to produkt godny polecenia, może mówić że dała się wyprowadzać. Na reklamy trzeba uważać, ponieważ o manipulację jest łatwo. Aby można było być spokojnym, trzeba wypracować w sobie takie podejście z dystansem. Są także reklamy, które powstały raczej dostosowane do kwestii bardziej zakazanych treści, które ze względu na to nigdy nie ujrzały światła dziennego. Zastanawiający jest fakt, czemu w dalszym ciągu nie widać reklam dotyczących tytoniu. Może, dlatego, że zostało odgórnie zarządzone, aby walczyć z takim nałogiem, co widać przede wszystkim w odniesieniu do stałych zakazów palenia w miejscach publicznych.

Leave a Reply