Strony
Na temat
  • Poprawa funkcjonowania zakładów
    Istnieje coraz więcej firm, które skutecznie przenoszą się do Internetu i na tych przenosinach zyskują bardzo wiele. W wielu przypadkach oszczędność polega przede wszystkim na nie wydawaniu ogromnych pieniędzy na …
  • Standy reklamowe kartonowe
    Standy reklamowe. Zarówno dużym fabrykom jak i małym firmom zależy na jak najszerszym rozprzestrzenieniu informacji o ich istnieniu. W tym momencie natykamy się na pojęcie marketingu i reklamy. W zależności …
  • Z czego bierze się  jakość?
    Wysoka jakość oprawy dźwiękowej i świetlnej to wynik tego, jak wielką pasją obdarzają swój zawód pracownicy agencji koncertowych. Ci specjaliści najczęściej od najmłodszych lat wykazywali uzdolnienia w zakresie muzyki lub …

Badania środków przekazu

Podstawową decyzją promocyjną jest wybór nośnika reklamy. Decyzji dokonuje się po uwzględnieniu podstawowych elementów strategii marketingowej danego przedsiębiorstwa, a także charakterystycznych cech poszczególnych środków przekazu, tj. profilu danego nośnika reklamy, częstotliwości oraz elastyczności z jaką oddziałuje poszczególny środek przekazu, spodziewanej skuteczności oddziaływania i okresu jej trwania, a także kosztów reklamy w poszczególnych środkach. Niektóre cechy środków przekazu reklamy są częścią składową ich ofert wobec potencjalnych nabywców reklamy, a oferty zawierają koszty, zasięg oddziaływania oferty, możliwą częstotliwość oferty. Indywidualne przeprowadzanie badań przez przedsiębiorstwo nie jest możliwe, dlatego dane najlepiej uzyskać w agencjach reklamowych, instytucjach, czy rozgłośniach, które zajmują się profesjonalnie badaniem skuteczności oddziaływania reklamy w różnych środkach przekazu. Niektóre informacje dotyczące środków przekazu reklamy są drukowane i łatwo dostępne dla potencjalnych nadawców reklamy.

Leave a Reply