Strony
Na temat
  • Standy kartonowe producent
    Opakowania i dylemat. Każdemu, kto oczywiście ma pewnego rodzaju dylemat i zastanawia się po prostu, jakie wymiary oraz konstrukcja opakowania i rodzaj tektury byłyby najbardziej właściwe, to powinien wiedzieć o …
  • Standy kartonowe
    Standy kartonowe. Występują rozmaite formy reklamy. Jeżeli interesuje cię tani, ale dość skuteczny rodzaj promocji, to doskonałym rozwiązaniem są standy kartonowe, które stają się coraz powszechniejsze.Bardzo ważne jest, aby takie …
  • Badania środków przekazu
    Podstawową decyzją promocyjną jest wybór nośnika reklamy. Decyzji dokonuje się po uwzględnieniu podstawowych elementów strategii marketingowej danego przedsiębiorstwa, a także charakterystycznych cech poszczególnych środków przekazu, tj. profilu danego nośnika reklamy, …

Badania środków przekazu

Podstawową decyzją promocyjną jest wybór nośnika reklamy. Decyzji dokonuje się po uwzględnieniu podstawowych elementów strategii marketingowej danego przedsiębiorstwa, a także charakterystycznych cech poszczególnych środków przekazu, tj. profilu danego nośnika reklamy, częstotliwości oraz elastyczności z jaką oddziałuje poszczególny środek przekazu, spodziewanej skuteczności oddziaływania i okresu jej trwania, a także kosztów reklamy w poszczególnych środkach. Niektóre cechy środków przekazu reklamy są częścią składową ich ofert wobec potencjalnych nabywców reklamy, a oferty zawierają koszty, zasięg oddziaływania oferty, możliwą częstotliwość oferty. Indywidualne przeprowadzanie badań przez przedsiębiorstwo nie jest możliwe, dlatego dane najlepiej uzyskać w agencjach reklamowych, instytucjach, czy rozgłośniach, które zajmują się profesjonalnie badaniem skuteczności oddziaływania reklamy w różnych środkach przekazu. Niektóre informacje dotyczące środków przekazu reklamy są drukowane i łatwo dostępne dla potencjalnych nadawców reklamy.

Leave a Reply