Strony
Na temat
  • Standy kartonowe producent
    Opakowania i dylemat. Każdemu, kto oczywiście ma pewnego rodzaju dylemat i zastanawia się po prostu, jakie wymiary oraz konstrukcja opakowania i rodzaj tektury byłyby najbardziej właściwe, to powinien wiedzieć o …
  • Telewizja dostarcza rozrywki
    Każdy zgodzi się ze stwierdzeniem, że telewizja, dzięki emisji wielu programów dostarcza swoim telewidzom wiele rozrywki i potrafi poprawić humor podczas szarych i smutnych dni. Jest ona dla licznej grupy …
  • Wyodrębnianie kultur
    Kolejną funkcją środków masowego przekazu jest w tym terminie pokazanie oraz utożsamianie się z najróżniejszymi kulturami. Jest to na pewno bardzo ważne dla wielu regionów. Pokazuje to nam, że środki …

Badania środków przekazu

Podstawową decyzją promocyjną jest wybór nośnika reklamy. Decyzji dokonuje się po uwzględnieniu podstawowych elementów strategii marketingowej danego przedsiębiorstwa, a także charakterystycznych cech poszczególnych środków przekazu, tj. profilu danego nośnika reklamy, częstotliwości oraz elastyczności z jaką oddziałuje poszczególny środek przekazu, spodziewanej skuteczności oddziaływania i okresu jej trwania, a także kosztów reklamy w poszczególnych środkach. Niektóre cechy środków przekazu reklamy są częścią składową ich ofert wobec potencjalnych nabywców reklamy, a oferty zawierają koszty, zasięg oddziaływania oferty, możliwą częstotliwość oferty. Indywidualne przeprowadzanie badań przez przedsiębiorstwo nie jest możliwe, dlatego dane najlepiej uzyskać w agencjach reklamowych, instytucjach, czy rozgłośniach, które zajmują się profesjonalnie badaniem skuteczności oddziaływania reklamy w różnych środkach przekazu. Niektóre informacje dotyczące środków przekazu reklamy są drukowane i łatwo dostępne dla potencjalnych nadawców reklamy.

Leave a Reply