Strony
Na temat
  • Drukarnia internetowa
    Druki z sieci. Kiedyś drukarnia spotykana była tylko na ulicy. Trzeba było się do niej udać i tam dokonać swojego zamówienia. W obecnych czasach można sobie zaoszczędzić jeżdżenia po placówkach. …
  • Z czego bierze się  jakość?
    Wysoka jakość oprawy dźwiękowej i świetlnej to wynik tego, jak wielką pasją obdarzają swój zawód pracownicy agencji koncertowych. Ci specjaliści najczęściej od najmłodszych lat wykazywali uzdolnienia w zakresie muzyki lub …
  • Funkcje mediów
    Środki masowego przekazu muszą posiadać takowe funkcje. Jest to widoczne na każdym kroku. Przecież gdyby tak nie było, ten czynnik nie był by tak często wykorzystywany przez większość społeczeństwa na …

Badania środków przekazu

Podstawową decyzją promocyjną jest wybór nośnika reklamy. Decyzji dokonuje się po uwzględnieniu podstawowych elementów strategii marketingowej danego przedsiębiorstwa, a także charakterystycznych cech poszczególnych środków przekazu, tj. profilu danego nośnika reklamy, częstotliwości oraz elastyczności z jaką oddziałuje poszczególny środek przekazu, spodziewanej skuteczności oddziaływania i okresu jej trwania, a także kosztów reklamy w poszczególnych środkach. Niektóre cechy środków przekazu reklamy są częścią składową ich ofert wobec potencjalnych nabywców reklamy, a oferty zawierają koszty, zasięg oddziaływania oferty, możliwą częstotliwość oferty. Indywidualne przeprowadzanie badań przez przedsiębiorstwo nie jest możliwe, dlatego dane najlepiej uzyskać w agencjach reklamowych, instytucjach, czy rozgłośniach, które zajmują się profesjonalnie badaniem skuteczności oddziaływania reklamy w różnych środkach przekazu. Niektóre informacje dotyczące środków przekazu reklamy są drukowane i łatwo dostępne dla potencjalnych nadawców reklamy.

Leave a Reply